معرفي كلي هيوندا آوانته

۴۰ بازديد

همانطور كه مي دانيد شركت هيوندا گاهي ماشين هايي توليد مي كند كه بسيار با دوام و براي مدت ها آن ماشين در ذهن ها مانده و حتي مدت ها بعد از اتمام توليد آن از آن استفاده مي شود .يكي از اين خودرو ها ، خودروي هيوندا آوانته ساخت كشور كره در سال 1991 كه هنوز هم تعدادي از آن ها در خيابان ها ديده مي شود .

آوانته نام يكي از روزنامه هايي است كه منتسب به حذب كمونيست كشور پرتغال است!

همچنين در زبان كشور پرتغال كلمه آوانته به معناي جلو است؛شايد هم آوانته برگرفته از كلمه آوانت گارد است كه به معناي پيشرو و موجد است.

اما در ابتداي ورود به ايران زياد از اين ماشين استقبال نشد از دلايل آن مي توان به استفاده از قيمت نادرست نسبت به بدنه و امكانات اشاره كرد . در ادامه به مشخصات اين ماشين مي پردازيم .

بيشتر بدانيم : واتر پمپ آوانته

تغييرات نسخه جديد هيوندا آوانته

درباره نسخه جديد اين ماشين بايد گفت شما نسخه جديدي با نام آوانته ديگر نخواهيد ديد چرا كه اين خودروي نسل سومي براي نسل چهارم پنجم وحتي نسل ششم ( هنوز به ايران وارد نشده ) اسم خود را به هيونداي النترا تغيير داد و النترا در حال حاضر به دستاورد هاي خوبي رسيده .

مشخصات فني

بهترين و برترين ويژگي هيوندا آوانته پيشرانه يا همان موتور آن است . اين يعني هنگام فشردن پدال گاز شما را نا اميد نخواهد كرد. قدرت اين خودرو از موتوري با حجم 2 ليتر چهار سيلندر مي تواند قدرتي معادل 140 اسب بخار توليد كرده و نيروي گشتاوري معادل 182 نيوتن متر توليد كرده و در دو نسخه دستي و اتومات عرضه شد .

نتيجه گيري

در كل هيوندا آوانته در سال هاي عرضه فروش و محبوبيت متوسط رو به پاييني داشت ، چون حريف هاي مثل رنو مگان و … حريف هاي ضعيفي نبوده ضعيف نخواهند شد . براي بحث قيمت مي توان گفت شما ديگر نمي توانيد يك آوانته نو داشتهباشيد.

از كجا قطعات هيونداي را خريداري كنيم ؟

اگر صاحب يكي از خودروهاي كمپاني هيونداي هستيد حتما به قطعات و لوازم يدكي هيونداي نياز پيدا مي كنيد شما مي توانيد تمام قطعات هيونداي را به صورت اورجينال و در سريع ترين زمان ممكن از فروشگاه اينترنتي لوازم يدكي خودرو استار پارتس خريداري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.