پاسخ به سوالات رايج در مورد بليچينگ دندان

۳۸ بازديد

براي پاسخ به تمامي سوالات پيرامون بليچينگ دندان در ادامه اين مقاله با بهترين متخصص ترميم و زيبايي دندان از كلينيك آرتمان همراه باشيد.

با بليچينگ چه اندازه دندان‌ها سفيد مي‌شوند؟

ميزان سفيدي دندان‌ها به عواملي مانند جنس دندان‌ها و مواد رسوب كرده بر روي دندان‌ها بستگي دارد و نتايج براي همه افراد نمي‌تواند يكسان باشد.

قبل از بليچينگ چه كار بايد كرد؟

بايد ابتدا به درمان پوسيدگي دندان پرداخت سپس عمل بليچينگ را انجام داد.

دندانپزشك ابتدا دندان‌ها را جرم گيري مي‌كند سپس با استفاده از بليچينگ اقدام به سفيد كردن دندان‌ها مي‌كند كه بليچينگ بر روي دندان‌ها پر شده يا نواحي زرد ريشه ناشي از تحليل ريشه هيچ گونه اثري نخواهد داشت.

آيا بليچينگ عوارضي دارد؟

بليچينگ عوارضي ندارد اما ممكن است بيمار دچار حساسيت دنداني شود كه با استفاده از خميردندان‌هاي ضد حساسيت اين موضوع به زودي برطرف مي‌شود.

تفاوت بليچينگ دندان و لمينت چيست؟

بليچينگ يك روشي براي سفيد كردن دندان‌ها است كه با تزريق ماده سفيد كننده باعث سفيد شدن دندان‌ها مي‌شود اما لمينت دندان با هدف پوشاندن عيب‌هاي دنداني، متناسب با دندان ساخته مي‌شود و با كمك چسب مخصوصي بر روي دندان‌ها چسبانده مي‌شود در نتيجه علاوه بر تغيير رنگ دندان، فرم و اندازه دندان‌ها نيز تغيير مي‌كند.

چه تفاوتي ميان بليچينگ و جرم گيري دندان‌ها وجود دارد؟

هر دو روش باعث سفيد شدن دندان‌ها مي‌شوند اما ميزان سفيد كردن دندان‌ها متفاوت است كه جرم گيري با هدف پاكسازي دندان‌ها از پلاك‌هاي دنداني اقدام به سفيد كردن دندان‌ها مي‌كند. بليچينگ تنها براي سفيد كردن دندان‌ها و براي از بين بردن لكه‌هاي موجود بر روي دندانها استفاده مي‌شود كه براي افرادي كه دندان‌هاي سالمي دارند و تنها خواستار سفيد كردن دندان‌هاي خود هستند روش بسيار مناسبي است.

قيمت بليچينگ دندان در كرج

هزينه بليچينگ با توجه به نوع بليچينگ (بليچينگ در مطب و بليچينگ در خانه) متفاوت است البته بليچنگ نسبت به ساير روش‌هاي سفيد كردن دندان‌ها هزينه كمتري دارد. قيمت بليچينگ دندان با ليزر با توجه به تعداد جلسات موردنياز مي‌تواند كمي زيادتر شود.

بيشتر بدانيم : همه چيز در مورد ارتودنسي دندان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.