چند طرح جديد حلقه نامزدي براي كساني كه بدنبال تفاوت هستند

۳۵ بازديد

مراسم و سنت‌هاي عروسي در سال‌هاي گذشته تغييرات زيادي داشته است اما فاكتور ثابت در تمامي ازدواج‌ها از گذشته تاكنون، حلقه ازدواج و حلقه نامزدي است.

مدل مرسوم حلقه‌ي طلا و نامزدي رينگ‌هاي ساده‌اي است كه با يك رديف سنگ جواهر يا فقط يك سنگ مزين و ساخته شده‌اند. اغلب هم جواهر شفاف و بي‌رنگ براي حلقه نامزدي انتخاب مي‌شود. اما برخي خانم‌ها دوست ندارند دنباله‌رو سنت‌هاي پيشينيان باشند و دلشان مي‌خواهد كمي نوآوري كرده و تنوعي در حلقه ازدواجشان ايجاد كنند.

يا برخي هم تمايل دارند به جاي خريد طلا ، الماس خريداري كنند اما ترجيح مي‌دهند تراش الماس با نمونه‌هاي موجود در بازار متفاوت باشد. يا دست‌كم رنگ يا استايل خاصي داشته باشد. به طوري‌كه نمونه مشابه آن را نتوان به‌راحتي در دست فرد ديگري يافت.

اگر جزو كساني هستيد كه بدنبال جواهرات غيرمرسوم و غيرمعمول براي انتخاب به عنوان حلقه ازدواج هستيد، از شما دعوت مي‌كنيم پيشنهادهاي زير را از نظر بگذرانيد. با گالري طلا و جواهر كيش طلا همراه باشيد.

به جاي استفاده از حلقه دايره‌اي مرسوم از انواع پيچ‌وتاب‌دار استفاده كنيد

جذابيت و تفاوت اين حلقه، شكلي پيچيده‌ي انگشتر است كه با يك الماس بزرگ در مركز و رديفي از سنگ‌هاي ريزتر حسابي در دست خودنمايي مي‌كند.

از حلقه‌اي استفاده كنيد كه طرح الماس منحصربه‌فردي داشته باشد

انگشتر پهن طلايي را با يك يا دو رديف سنگ قيمتي كه با الماسي بزرگ در مركز تزئين شده براي نامزدي خود سفارش دهيد تا حلقه‌تان شبيه هيچ‌يك از اطرافيان نباشد.

حلقه و الماس يكرنگ انتخاب كنيد

طلاي رزگلد در حال حاضر از محبوبيت زيادي برخوردار هستند. اما سنگ الماس به رنگ رزگلد چيزي نيست كه همه جا بتوانيد آن را ببينيد. پس براي تنوع طلب‌ها اين گزينه خوبي است.

وقتي سنگ‌هاي رنگي گرانقيمت وجود دارد چرا الماس؟

يك حلقه زرد رنگ با رديفي از گوهرهاي رنگي و زيبا كه با سليقه در كنار هم چيده شده‌اند يك حلقه نامزدي مناسب براي افرادي است كه دوست ندارند پيرو سنت‌هاي قديمي‌ترها باشند.

يك حلقه ظريف اما كاملا متفاوت

اين گزينه براي عروس‌هايي كه انگشتان ظريف دارند و بدنبال حلقه‌هاي ساده اما شيك هستند بسيار عاليست. در عين حال، قيمت مناسبي هم دارد و همه جا مي‌توان آن را بدست كرد و از زيبايي‌اش لذت برد.

بيشتر بدانيم : طلاي 18 عيار چيست ؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.