تكنيك عمل جراحي لاغري اسليو گاستركتومي

۴۲ بازديد

افرادي كه  چاقي مرضي يا مفرط دارند، معمولا راه‌هاي مختلفي را براي لاغر شدن و كاهش وزن امتحان مي‌كنند. البته طيف وسيعي از روش‌هاي لاغري وجود دارد، اما بيشتر آن‌ها در دراز مدت با شكست مواجه مي‌شود. و يا فقط موفق به كاهش تنها چند كيلو وزن در بدن شخص مي‌شود. بنظر مي‌رسد سريع‌ترين راه و كارسازترين راه براي خلاص شدن از چاقي مفرط، انجام عمل جراحي لاغري است.

شايد رايج‌ترين و موثرترين نوع عمل جراحي براي لاغري، تكنيك اسليو معده باشد. برخلاف تكنيك روكس، در اين عمل بخشي از معده به‌طور كامل برداشته مي‌شود. اين روش براي كساني مناسب است كه اضافه وزن زيادي دارند و همه روش‌هاي ممكن براي لاغري را تجربه كرده‌اند، اما موفق به كاهش وزن خود نشده‌اند. روش اسليو بسيار كارساز است. و با توجه به اينكه بخش زيادي از معده از بدن خارج مي‌شود، سطح هضم و جذب نيز كاهش پيدا مي‌كند. با كاهش حجم، معده سريع پر خواهد شد. و جذب كالري هم به طبع كم مي‌شود.

برخلاف باور عموم، روده‌ها در در عمل اسليو دست‌كاري نمي‌شوند. و هيچ آسيبي به جذب مواد غذايي در روده وارد نمي‌شود. تنها معده در اين عمل دستكاري خواهد شد و دستخوش تغييرات مثبتي مي‌شود. برخي از بازيگران و سلبريتي‌هاي مشهور مانند خانم بهاره رهنما و خانم نعيمه نظام دوست نيز به پيشنهاد متخصص جراحي لاغري به روش اسليو عمل انجام داده‌اند.

بيشتر بدانيم : ساسي باي پس معده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.