ست كردن سايز درست گردنبند با لباس

۳۴ بازديد

خريد طلا آن هم  گردنبند به آن آساني كه تصور مي‌كنيد نيست. شما بايد سايز درست گردنبند را براي خود انتخاب كنيد. با اينكه ۵ اندازه‌ي استاندارد براي گردنبند زنانه و ۴ سايز استاندارد براي گردنبند مردانه وجود دارد، اما براي اينكه مطمئن باشيد اين اكسسوري دقيقا اندازه گردن شما و متناسب با فرم صورت و اندامتان است بايد يك‌سري نكات را در نظر داشته باشيد.

بيشتر بدانيد: اجرت طلا چيست ؟ 

ست كردن لباس با سايز درست گردنبند

با توجه به لباسي كه پوشيده‌ايد شايد لازم باشد زنجير را دو لايه استفاده كنيد. برخي از گردنبندها در اندازه‌هاي بسيار بلند و غير استاندارد عرضه مي‌شوند. اگر شما عاشق يكي از اين زنجيرهاي طلا بلند شده‌ايد و آن را خريداري كرده‌ايد، مي‌توانيد با توجه به لباس‌هاي متنوعي كه داريد از زيبايي آن لذت ببريد. اما استفاده از اين گردنبند اصول و نكاتي دارد كه ما برايتان توضيح مي‌دهيم. زيرا گاهي لازم است يك گردنبند را يك، دو يا سه بار دور گردن خود بتابانيد تا جلوه زيبايي داشته باشد و منطبق بر اصول و قواعد خوش‌پوشي باشد.

 سايز و قد گردنبند را با توجه به لباس‌هايي كه براي مناسب‌هاي مختلف مي‌پوشيد، انتخاب كنيد. بارها اين جمله را به شما گفته‌ايم كه طلا، جواهر و زيورآلات، تكميل كننده تيپ و استايل شما هستند؛ باز هم تكرار مي‌كنيم كه با كمك زيور آلات مي‌توانيد تيپ خود را كامل كنيد.

براي استفاده از گردنبند مرواريد حتما اندازه كوتاه اين زيور را انتخاب كنيد. گردنبند مرواريد بهتر است اندازه چوكر نباشد، خيلي بلند و دراز هم نباشد. بهترين و ايده‌آل‌ترين اندازه براي گردنبند مرواريد، سايز پرنسس است كه بالاي يقه قرار مي‌گيرد: يعني زير گردن و بالاي خطي كه يقه لباس جا دارد. از نظر عدد، اندازه ايده‌آل گردنبند مرواريد ۱۸ اينچ معادل ۴۶ سانتي‌متر است.

اين را در خاطر داشته باشيد كه مدال يا آويز باعث بلندتر ديده شدن گردنبند مي‌شود. آويزها و مدال‌هاي گردنبند نه تنها به اندازه و قد آن اضافه مي‌كنند، بلكه وزن گردنبند را هم سنگين‌تر مي‌كنند. به اين معني كه سنگيني آويز، باعث مي‌شود تا زنجير گردنبند پايين‌تر از جايي قرار بگيرد كه زنجير گردنبند را به تنهايي و بدون مدال استفاده مي‌كنيد. يعني اگر يك آويز ۵ سانتي‌متري (۲ اينچ) را در يك گردنبند ۴۵ سانتي‌متري (۱۸ اينچي) آويزان كنيد، اين گردنبند حدود ۵ سانتي‌متر (۲ اينچ) پايين‌تر از يقه لباس قرار مي‌گيرد.

بيشتر بدانيد : راهنماي خريد اينترنتي طلا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.