هزينه (قيمت) كاشت موي طبيعي و مصنوعي

۲۳ بازديد

كاشت مو طبيعي يا همان پيوند مو ، روشي است كه امروزه به عنوان يك عمل بدون ريسك و پر طرفدار شناخته شده است. وجود تعدُد كلينيك هاي كاشت مو و روش هاي متنوع ، انتخاب را براي متقاضيان كمي دشوار كرده است.از طرف ديگر هزينه كاشت مو نيز يكي از فاكتورهاي مهم تصميم گيري محسوب مي شود كه لازم است پيش از انتخاب، آگاهي هاي لازم در مورد آن بدست آورده شود.

همانطور كه مي دانيد كاشت مو SUT فرآيندي است كه پرطرفدار ترين روش در زمينه كاشت مو محسوب مي شود چراكه در اين تكنيك ديگر همانند روش هاي رايج و سنتي شاهده جراحي، بجا ماندن اسكار، درد، تورم و در نهايت تراكم كم را شاهد نمي باشيم.

در كلينيك هاي تخصصي كاشت مو در ادامه سياست ها علمي خود با به روز رساني كاشت مو توانست تكنيك جديد سوپر كاشت كلينيك رنسانس را در يك جلسه با نهايت تراكم ممكن و در يك جلسه در كوتاه ترين زمان ممكن انجام دهددر اين تكنيك هزينه كاشت مو بين 4.000.000 الي 8.000.000 تومان است كه بر اساس وسعت ريزش مو و تعداد گرفت ها مورد نياز و شرايط فرد متقاضي متغير است

بيشتر بخوانيد : متخصص كاشت مو كيست ؟

كاشت مو با تكنيك سوپر كاشت در يك كلينيك تخصصي كاشت مو در يك جلسه انجام مي شود كه مي توان تا 14000 تار مو را در يك جلسه پيوند زد كه اين كلينيك در تعداد كاشت مو ، ركورد دار بالاترين تراكم در خاورميانه ميباشد.

منبع : https://www.noskhe.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.