ارتودنسي پنهان و هر آنچه بايد راجع به آن بدانيد

۲۸ بازديد

ارتودنسي يكي از تخصص هاي اصلي دندانپزشكي است امروزه خواهان بسياري براي درمان ناهنجاري هاي فكي در سراسر دنيا دارد. اما نكته اينجا است كه بسياري از افراد به خاطر شكل و شمايل دستگاه هاي ارتودنسي تز آن استفاده نمي‌كنند. ما امروز در اين مقاله سعي داريم تا شما را با شيوه اي جديد از ارتودنسي آشنا كنيم.

بريس و چگونگي استفاده از آن

ارتودنسي تخصصي در دندانپزشكي است كه به وضعيت نامناسب دندان ها و فك ها مي پردازد. ارتودنسي كه به آن ارتودنسي دندان – صورت نيز گفته مي شود. امروزه با استفاده از ابزاري به نام بريس يا حلقه هاي ارتودنسي مي توان دندان هاي كج و نامرتب را صاف كرد و دندان هاي كج را به موقعيت خود برگرداند. اين بريي ها در نوع ارتودنسي پنهان هم استفاده مي شوند.

ايده سفر به ايران در نگاه اول خيلي جذاب به نظر نمي رسد، اما وقتي همه نكات مثبت را در نظر بگيريد، مي فهميد كه با سفر به اين كشور چقدر لذت خواهيد برد، بنابراين بياييد اين نكات مثبت را براي شما ليست كنيم.

همچنين همه چيز را راجع به ارتودنسي كامل بدانيد.

•             اولا، سفر به ايران نه تنها در هزينه هاي شما صرفه جويي مي كند، بلكه به تجربه اي فراموش نشدني تبديل مي شود. تنها كاري كه بايد انجام دهيد ديدن برخي از تصاوير اين كشور و خواندن برخي از تجربيات بيماران در ايران است.

•             ثانيا، كلينيك هاي دندانپزشكي تميز و عالي در ايران هيچ تفاوتي با بهترين كلينيك هاي دندانپزشكي در كشورهاي پيشرفته ندارند. شما به راحتي مي توانيد متخصص ارتودنسي با صلاحيت در كلينيك هاي مختلف دندانپزشكي در ايران، به ويژه در شهرهاي بزرگ مانند تهران، مشهد، اصفهان، شيراز، تبريز و جزيره كيش كار كنيد.

•             و در آخر اگر تجربه زيادي از دندانپزشكان ايراني نداريد، اين كشور از ساير مقاصد ارائه دهنده خدمات درماني دندانپزشكي پيشي نمي گرفت. دندانپزشكان ايراني، به ويژه كساني كه متخصص ارتودنسي هستند از بهترين دانشگاه ها و بيمارستان هاي جهان در رشته ارتودنسي فارغ التحصيل شده اند. آنها همچنين داراي چندين سال تجربه و سوابق طلايي از درمان هاي موفق هستند.

چيستي ارتودنسي پنهان

ايران با توجه به تعداد زياد دندانپزشكان باتجربه، جديدترين قابليت ها، امكانات و قيمت هاي جذاب، مكاني ايده آل براي مراجعه به مراكز درماني دندانپزشكي به خصوص ارتودنسي است. بنابراين در اينجا ما تمام مواردي را كه بايد در مورد تهيه بريس دندان در ايران بدانيد به شما نشان مي دهيم .

براي كسب اطلاعات بيشتر راجع به ارتودنسي بي رنگ نيز مي‌توانيد بر روي لينك مشخص شده كليك كنيد.

 اگر از دندان هاي نامرتب و گزش نادرست رنج مي بريد، كاري را كه اين روزها افراد باهوش انجام مي دهند، انجام دهيد و دندان هاي خود را با استفاده از وسايل ارتودنسي و بريس ها مرتب كنيد. با هزينه بالاي بريس هاي دنداني، ممكن است منطقي باشد كه به كشور ديگري سفر كنيد تا بتوانيد دندان هاي خود را به درستي صاف كنيد.

همچنين راجع به ارتودنسي طبيعي نيز بيشتر بدانيد.

حرف آخر

شما مي توانيد اولين مرحله از برنامه بريس دندان را در كشور خود انجام دهيد. در جايي كه به دندانپزشكي مراجعه مي كنيد كه شما را از نظر باليني معاينه مي كند و مدلي از دندان هاي شما مي سازد و از شما مي خواهد عكس دندان هاي خود را با اشعه ايكس تهيه كنيد و تصوير دنداني تهيه كنيد.

پس از انجام اين معاينات اوليه، متخصص ارتودنسي در ايران دوره درمان و نوع دستگاه ارتودنسي پنهان را براي استفاده تعيين مي كند. پس از آن، متخصص ارتودنسي دستگاه ارتودنسي مناسب را در دهان شما قرار مي دهد و آن را در جاي خود ثابت مي كند.

سپس به بررسي هاي منظم نياز داريد تا دندانپزشك بتواند پيشرفت شما را بررسي كند. هنگامي كه دندانپزشك تصميم مي گيرد كه نتيجه راضي كننده باشد، درمان به پايان مي رسد و دستگاه هاي ارتودنسي پنهان برداشته مي شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.