ارتباط بين ارتودنسي و لاغري صورت

۲۱ بازديد

ما امروز اينجاييم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه ارتودنسي و تاثير آن بر روي لاغري صورت را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. ارتودنسي يكي از اصلي ترين راه هاي درمان ناهنجاري هاي صورت و دهان و دندان است كه امروزه بسياري از افراد براي درمان از آن استفاده مي‌كنند. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

لاغري صورت و ارتباط آن با ارتودنسي

از درمان ارتودنسي دندان ميتوان براي اصلاح ظاهر دندانهاي بيماران اطفال و هم بزرگسالان استفاده كرد. بريس ها مي توانند چندين مسئله دنداني از جمله ازدحام بيش از حد دندانها در دهان، عدم تطابق نامناسب دندان ها، فاصله و حتي مشكلات سو انسداد مانند اوربيت و آندربايت را اصلاح كنند.

با اين وجود، اگرچه مشاهده اينكه بريس ها مي توانند بر روي ظاهر دندان هاي شما تأثير بگذارند واضح است، اما ممكن است متوجه نشويد كه اين امر تأثير شديدي در نوع نگاه صورت شما خواهد داشت. مشكلات ارتودنسي باعث مي شود لب ها، گونه ها و حتي چانه شما ناهموار به نظر برسد. در اين مقاله چند روش معرفي مي كنيم كه با استفاده از آن ها، بريس ها مي توانند صورت و فك شما را بهبود بخشيده و تحت تأثير قرار دهند:

تراز شدن فك

هنگامي كه دندان شما دچار اوربايت است، اين مسئله در نحوه قرارگيري فك شما تأثير مي گذارد. براي بيماراني كه آندر بايت دارند، فك آنها به سمت خارج امتداد مي يابد. زيرا دندان ها نامرتب هستند.بريس ها مي توانند نامرتب بودن دندان ها و فك را اصلاح كرده و فك را به وضعيت مطلوبي برگردانند.

اين امر نه تنها براي ظاهر صورت مفيد است، بلكه مي تواند در بهبود مشكلات مربوط به اوربايت و كمبود لبه ها نيز كمك كند.اگر متوجه شديد كه دندان هاي خود را بر روي هم  ميسابيد يا جويدن غذا به دليل مشكل انسداد براي شما دشوار است، بريس ها مي توانند ضمن بهبود هم راستا بودن فك، مشكل را برطرف كنند.

ايجاد تمايز در استخوان هاي گونه و فك

برخي از شرايط ارتودنسي، به ويژه آندربايت و اوربايت، مي تواند باعث مشكلاتي در فك و گونه شما شود. فاصله ناموزون دندان ها ممكن است باعث شود گونه هاي شما بيش از آنكه برجسته شوند، فرورفته باشند. حتي ممكن است متوجه شويد كه لب هاي شما به دليل نحوه قرارگيري دندان هايتان بسيار نازك يا برجسته به نظر مي رسند.

بريس ها مي توانند به بهبود شكل لبخند كمك كنند، كه تأثير مستقيم بر استخوان گونه و خط فك شما دارد. در نتيجه گونه هاي شما متمايز از ساير افراد به نظر مي رسد و بريس ها مي تواند ساختار صورت شما را بهبود بخشد و ظاهر جوان تري به شما بدهد. يك فك يكنواخت تر و راحت تر نيز مي تواند در بهبود ظاهر صورت شما كمك كند.

سخن آخر

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه ارتودنسي و لاغري صورت در اختيار شما قرار دهيم و به شما بگوييم تا اين دو چه ارتباط هايي مي‌توانند با هم انجام دهند. اگر قصد داريد تا در اين زمينه اطلاعات بيشتري كسب كنيد به شما پيشنهاد مي‌كنيم تا مقالات ديگر را در زمينه ارتودنسي و ارتودنسي در بارداري مطالعه كنيد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد