دستگاه هاي لاغري موضعي

بهترين هاي جهان

دستگاه هاي لاغري موضعي

۲۵ بازديد

لاغري موضعي نيز امروزه به يكي از پرطرفدار ترين روش هاي لاغري تبديل شده. قصد و هدف ما در اين مقاله اين است كه امروز شما را با بي خطر ترين و بهترين دستگاه هاي لاغري موضعي آشنا كنيم و اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه در اختيار شما قرار دهيم. با ما تا آخر اين مطلب همراه باشيد.

جديد ترين دستگاه لاغري موضعي

اين دستگاه لاغري توسط يكي از معروف ترين و معتبر ترين توليد كنندگان تجهيزات پزشكي در جهان ابداع شده است. دستگاه مورد نظر، بسيار نوآورانه است و به جرات مي توان گفت در حال حاظر هيچ دستگاهي به اندازه آن در لاغري موضوعي، درمان سلوليت و سفت كردن پوست (يا رفع شلي پوست) پس از لاغري موثر نيست.

از بين بردن چربي هاي موضعي

با عبور از لايه هاي پوستي، امواج اين دستگاه، غشاي سلول هاي چربي زير جلد را مورد هدف قرار مي دهد. غشاء به طور كامل تخريب مي شود و به دنبال سلول هاي چربي شكسته و حل مي شود و رسوباتي ايجاد مي شود.

اين رسوبات در واقع حالتي مايع داردكه حاوي سلول هاي تخريب شده است و به ليزات مشهور است. اين محتويات با كمك متابوليسم سلولي به صورت طبيعي از بين مي رود و سرانجام از طريق ادرار و مدفوع از بدن خارج مي شود. براي حصول نتايج بهتره نياز است كه در در طول دوره چربي سوزي آب زيادي نوشيده شود و در عين حال پياده روي نيز به افراد توصيه مي شود.

همچنين درمورد جراح اسليو بيشتر بدانيد.

سفت كردن پوست

از ديگر كاربردهاي اين دستگاه كمك به توليد كلاژن به منظور سفت شدن پوست هاي شل و آويزان است. عملكرد دستگاه به اين شكل است كه، امواج ساطع شده از دستگاه الياف هاي كلاژن موجود در درم را منقبض مي كند. اين كار باعث تحريك توليد بيشتر كلاژن و سفت شدن پوست مي شود.

اثر بخشي درمان با اين دستگاه

به جرات مي توان گفت كه اين دستگاه ايمن ترين دستگاه لاغري موضعي در دنيا است. امواج منتشر شده از اين دستگاه (كوول ويوو ها) طوري هستند كه مستقيما پس از ساطع شدن توسط سلول هاي چربي جذب مي شوند.

حدود ۲۰ درصد از امواج توسط لايه هاي پوست جذب مي شود و ۸۰ درصد نيز به سلول هاي چربي مي رسد. اين در حالي است كه دستگاه هاي امواج به صورت جزئي وارد زير جلد مي شوند و بيشتر پوست تحت تاثير است تا بافت چربي.

لاغري با دستگاه با پيكرتراشي چه تفاوتي دارد؟

پيكرتراشي اصطلاحي است كه براي كانتورينگ بدن به شيوه جراحي استفاده مي شود. پيكرتراشي يك پروسه تهاجمي با عوارض بالقوه زيادي است و با وجود پيشرفت هاي جديد اين روش تقريبا منسوخ شده است. برعكسِ پيكرتراشي به روش جراحي، لاغري موضعي با دستگاه، كاملا بيخطر است و تهاجمي ندارد. در اين روش هيچ برشي روي پوست زده نمي شود. هيچ بيهوشي ندارد و دوره نقاهت آن بسيار بسيار كوتاه است.

سخن آخر

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا همه چيز را درمورد لاغري موضعي با دستگاه به شما بگوييم و اطلاعات خوبي را در اين زمينه در اختيار شما قرار دهيم. اميدورايم چيزي از قلم نيوفتاده باشد و اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد