هيونداي سانتافه و جعبه فيوز داخل

۲۷ بازديد

هيوندا و كيا هر دو از محبوب ترين شركت هاي خودرو سازي كره اي محسوب مي‌شوند كه ساليان بسيار طولاني است در اين زمينه فعاليت دارند و خودرو هاي بسيار خوبي را به بازار عرضه كرده اند. ما امروز در اين مطلب علاوه بر اين كه قصد داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه هيونداي سانتافه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم مي‌خواهيم شما را با جعبه فيوز داخل كه يكي از اصلي ترين قطعات هيوندا محسوب مي‌شود آشنا كنيم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

هيوندا سانتافه

هيونداي سانتافه از شاهكارهاي زيبا و بسيار جادار كمپاني هيونداي موتور است كه از سال 2007 نيز وارد بازار ايران شد. در اين مقاله ابتدا به معرفي تعدادي از قطعات و لوازم يدكي هيونداي سانتافه ميپردازيم كه در فروشگاه استارپارتس (فروشگاه قطعات و لوازام يدكي هيونداي و كيا) موجود هستند. و سپس به معرفي اجمالي سانتافه 2020 ميپردازيم. اگر قصد خريد قطعات اين خودرو را داريد حتما خواندن اين مقاله را از دست ندهيد.

ماشين سانتافه كه در انگليسي به Hyundai Santa Fe شهرت دارد يكي از محصولات خوب هيونداي است. ايده اوليه اين خودرو در اصل براي همتراز شدن هيونداي با خودروهايي مانند مزدا Tribute، فورد Escape و پونتياك Aztek بود. هيونداي براي رقابت با اين خودروها در سطح جهاني يك نمونه موفق تحت عنوان سانتافه را سال 2001 راهي بازار جهاني كرد. نام اين خودرو از نام يكي از شهرهاي نيومكزيكو به نام سانتافه انتخاب شده است. اين خودرو از محبوب ترين ماشين هاي خانواده در آمريكا و جهان است.

امكانات سانتافه

تعدا صندلي هاي هيونداي سانتافه 5 عدد است. در هر دو رديف جلو و عقب صندلي راحت است و فضاي كافي براي بزرگسالان دارد. صندلي هاي عقب به راحتي قابل خم شدن هستند. در داخل سانتافه همه چيز آرام و زيبا است. اين خودرو از يك كابين جذاب با مواد باكيفيت استفاده ميكند. همچنين، اين خودرو جادار ​​در سرعت بزرگراه بيصدا است.

جعبه فيوز داخل

جعبه فيوز در واقعا جعبه اي است كه فيوزها و رله هاي (كليدهاي الكتريكي سريع) يك سيستم الكتريكي را در خود جاي داده است. در كاربردهاي خودرو معمولاً يك جعبه فيوز اوليه (كه شامل موتور ولتاژ بالا و فيوزها و رله ها است) به همراه جعبه فيوز ثانويه كه حاوي فيوزها و رله ها به لوازم جانبي است وجود دارد. اكثر وسايل نقليه همچنين داراي جعبه فيوز داخل اتاق يا صندوق خودرو هستند كه معمولاً در سمت راننده تعبيه ميشود. اين جعبه وظيفه كنترل بخش هاي داخلي اتاق را دارد.

يكي از اولين علائم خرابي جعبه فيوز پريدن مكرر فيوزها است. اگر جعبه فيوز هر نوع مشكلي در خصوص  مسائل مربوط به سيم كشي داشته باشد، ممكن است باعث شود كه فيوزها به طور مكرر بپرند و بسوزند. وسيله نقليه ممكن است بدون هيچ دليل مشخص يك فيوز خاص را بپراند و ممكن است حتي چندين فيوز به همين شكل بپرند. در چنين شرايطي جعبه فيوز ممكن است جدا شده و كاملا حذف شود. پس از اينكار نوبت به تعويض و خريد يك جعبه فيوز ميرسد.

سخن نهايي

ما امروز در اين مطلب تمام سعي خود را كرديم تا به طور كاملا خلاصه اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه، يعني، هيونداي سانتافه و جعبه فيوز داخل كابين را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. اگر قصد تهيه جعبه فيوز خودرو كره اي خود را داريد، پيشنهاد ما به شما استفاده از فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو مي‌باشد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد