هر آنچه ما بايد در مورد هزينه ارتودنسي بدانيم

۲۶ بازديد

ما امروز در اين مطلب قصد درايم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه ارتودنسي دندان در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را درمورد هزينه ارتودنسي ارزان در اختيار شما دوستان قرار دهيم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا همه چيز را در اين زمينه بدانيد. 

هزينه ارتودنسي در سال 1400

در اين جدول تمام هزينه هاي مربوط به درمان هاي ارتودنسي درج شده است. البته به اين نكته توجه كنيد كه برآورد دقيق قيمت درمان تنها با معاينه حضوري امكانپذير است و نه تنها جدول زير كه تمام هزينه هاي كه در اينترنت درج شده هزينه هاي حدودي هستند.

عوامل زيادي روي تعرفه ارتودنسي تاثير ميگذارند اما ما سعي كرده ايم كه از ميان اين عوامل 8 مورد كه تاثير بيشتري بر هزينه ها دارند را توضيح دهيم. اين 8 عامل عبارتند از:

  1. نياز  به كشيدن يا نكشيدن دندان

  2. تجربه و مهارت متخصص

  3. روش درمان

  4. نوع مشكل

  5. سن و سال

  6. شدت مشكل

  7. مدت زمان درمان

  8. موقعيت و محل درمان شما

ما به والدين توصيه مي كنيم كه كودكان را از سن 6 تا 8 سالگي به نزد متخصص ارتودنسي ببرند تا تحت معاينه قرار بگيرند. اگر در اين سن مشخص شود مشكل نامرتبي دنداني وجود دارد و يا ممكن است در آينده ناهنجاري فكي ايجاد شود سريعاً درمان اوليه به منظور پيشگيري يا متوقف كردن مشكل شروع مي شود.

درمان اوليه مي تواند با هزينه بسيار پايين تر از بروز مشكلات و ناهنجاري ها در آينده پيشگيري كند و زندگي بهتري را براي فرزندان در آينده به وجود بياورد. اگر مشكلات به موقع برطرف نشوند احتمالا كودك در آينده با مشكلات سلامت دهان و دندان روبرو خواهد شد. به جز كاهش اعتماد به نفس و مشكلات متنوع دهان و دندان مانند پوسيدگي هاي مكرر، هزينه هاي دندانپزشكي كودكان نيز بيشتر مي شود.

درمورد دندانپزشكي با ليزر بيشتر بدانيد.

اما اگر در سنين پايين درمان ارتودنسي شروع شود نه تنها هزينه ارتودنسي كاهش ميابد بلكه از پرداخت هزينه هاي احتمالي در آينده خود را مصون خواهيد كرد. سواي از اين موضوع، به طور كلي قيمت ارتودنسي دندان در كودكان كمتر از هزينه ارتودنسي در بزرگسالان است.

لزوما هر كسي كه به نزد يك متخصص ارتودنسي مراجعه مي كند مشكلات انچناني ندارد. مثلا قرار نيست كه يكي از فك هايش نسبت به ديگري جلو يا عقب باشد. گاهي اوقات ممكن است يك يا چند دندان كوتاه تر از ساير دندان ها باشند و يا بين دندان ها مقدار كمي فاصله وجود دارد. هزينه ارتودنسي در اين موارد معمولا كمتر است زيرا مشكل جزئي است. اما اگر فك ها ناتراز باشند معمولا قيمت ارتودنسي بيشتر مي شود.

همه چيز را درمورد دندان درد و روش هاي خانگي درمان آن بدانيد.

سخن نهايي

ما امروز در اين مطلب تمام سعي خود را كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه ارتودنسي دندان و عوامل موثر بر تعيين هزينه هاي آن را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. اميدواريم اين مطلب براي شما دوستان مفيد بوده باشد و از آن استفاده كرده باشيد. 

منبع: http://www.tehrandentalimplant.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد