مراقبت از لمينت دندان

بهترين هاي جهان

مراقبت از لمينت دندان

۲۵ بازديد

لمينت دندان يكي از بهترين راه هاي ترميم و زيبايي دندان است كه افراد بسيار زيادي در سراسر دنيا از آن استفاده مي‌كنند. امروز در اين مطلب قصد داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه لمينت دندان و اصول نگهداري از آن را براي شما دوستان بيان كنيم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

مراقبت از لمينت

ما نيز همچنين توصيه مي كنيم حداقل هر ۶ ماه يكبار به نزد متخصص زيبايي دندان خود مراجعه كرده تا با ارزيابي هاي به موقع و مشاهده لمينت دندان شما، از سلامتي دهان و دندان و همچنين سلامتي لمينت اطمنيان حاصل شود. در ادامه با مهمترين راه كارهاي مراقبت از دندان لمينت شده كه هر شخصي كه لمينت دارد بايد آن ها را رعايت كند، آشنا خواهيد شد.

يادگيري چگونگي مراقبت از دندان لمينت شده مهمترين عامل در حفظ و ماندگاري لمينت هاي دندان در آينده است. به نظر ميرسد كه بهترين راه براي حفظ دندانها و لثه و در كنار آن ها لمينت و ساير روكش هاي دندان، رعايت بهداشت دهان و دندان است.  با رسيدگي منظم و به موقع به دهان و دندان، از تشكيل پلاك دندان و همچنين لكه دار شدن يا ترك خوردن لمينت ها جلوگيري خواهيد كرد.

درمورد بيماري لثه بيشتر بدانيد.

طبق اعلام انجمن دندانپزشكي آمريكا، شما بايد دو بار در روز دندان هاي خود را با خميردندان حاوي فلورايد مسواك بزنيد. فلورايد به طور طبيعي خاصيت حفظ سلامتي و پاك كنندگي دارد و مدت ها است كه براي دارا بودن مزاياي سلامتي دهان و دندان شناخته شده است. در كشور آمريكا بسياري از شهرداري ها براي كمك به كاهش پوسيدگي دندان و پيگيري از ايجاد حفره اقدام به تهيه آب آشاميدني حاوي فلورايد ميكنند كه خود نشان از اهميت اين ماده دارد.

براي مراقبت از لمينت دندان لازم است كه هر بار حتماً به مدت ۲ دقيقه مسواك بزنيد. دو دقيقه در عين اينكه مدت زمان اندكي است اما فرصت كافي براي تميز كردن دندان ها مخصوصا آن هايي كه لمينت دارند را براي شما فراهم ميكند. براي اين منظور اصلا عجله نكنيد و به آرامي تمام سطوح دندان و لمينت را با دقت تميز كنيد تا به پلاك دندان اجازه پيشروي و تلنبار شدن ندهيد.

اگر لمينت دندان يا ونير كامپوزيت داريد، توصيه مي كنيم از يك مايع شستشودهنده دهان كه حاوي فلورايد باشد براي تقويت ميناي دندان باقي مانده خود و همچنين حفظ سفيدي و شفافيت و به طور كلي مراقبت از لمينت دندان استفاده كنيد. استفاده از اين شستشودهنده ها به از بين بردن بقاياي هرگونه پلاك يا ذرات غذايي كه مي تواند پس از مسواك زدن و نخ دندان كشيدن همچنان داخل دهان و دندان باقي بماند، كمك مي كند. براي خريد يا تهيه اين دهانشويه ها حتما از متخصص زيبايي دندان خودتان كمك بگيريد زيرا آن ها شمار زيادي از محصولات سلامت دهان و دندان را ميشناسند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه پر كردن دندان بر روي لينك مشخص شده كليك كنيد.

سخن آخر

در اين مطلب سعي كرديم روش هاي مراقبت از لمينت هاي دنداني را براي شما عزيزان بازگو كنيم و همه چيز را در رابطه با اين موضوع به شما بگوييم. اميدواريم از اين مطلب لذت برده باشيد و براي شما مفيد بوده باشد.

منبع: https://www.chalava.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد