ارتودنسي نامرئي دندان ها را بيشتر بشناسيد

۲۴ بازديد

ارتودنسي نامرئي يكي از بهترين روش هاي درماني ارتودنسي دندان است كه امروزه افراد بسيار زيادي در سراسر دنيا از اين روش درماني براي اصلاح ناهنجاري هاي دهان و دندان خود از آن استفاده مي‌كنند. ما امروز در اين مطلب سعي داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه اين روش درماني ارتودنسي دراختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در اين زمينه به شما عزيزان بگوييم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد.

ارتودنسي نامرئي

اگر شما هم علاقه مند به ارتودنسي نامرئي هستيد، با دكترخضري بهترين متخصص ارتودنسي در كرج تا انتهاي مقاله همراه باشيد.

تقريباً دندان هاي هيچ كس بي نقص و كامل نيست. و بسياري از افراد به درمان ارتودنسي نياز دارند. تا علاوه بر سلامت محيط دهان و دندان، دندان هايشان صاف و مرتب شود.

جدا از اينكه دندان هاي رديف و صاف، به لبخند شما كمك ميكند، بلكه براي بهداشت و سلامت لثه و فك و دهان و سلامت عمومي بدن مفيد است و اهميت ويژه اي دارد.

اين روش درماني بدون درد است و نياز به بيهوشي و بستري شدن ندارد. ارتودنسي نامرئي براي افرادي كه زيبايي چهره و لبخند داراي اهميت زياد مي باشد، درماني بسيار محبوب است. درمان ارتودنسي يكي از متد هاي درماني است كه براي رفع ناهنجاري ‌هاي دنداني به كار مي ‌رود.

در اين روش پلاك شفاف و بي رنگي كه بر اساس شرايط دهاني بيمار در طي يك تصوير برداري سه بعدي ساخته و پرداخته مي ‌شود، براي رفع ناهنجاري دندان بيمار استفاده مي گردد.

در روش ارتودنسي شفاف، يا Invisalign سيستمهاي براكتي طوري طراحي شده اند كه بر خلاف براكت هاي فلزي، جلب توجه نمي كنند.

براي كسطب اطلاعات بيشتر در زمينه ارتودنسي چندين دندان بر روي لينك مشخص شده كليك كنيد.

و بدون احتياج به سيم هاي فلزي معمول، به صاف كردن دندان ها مي پردازد. شامل يك صفحه ي پلاستيكي شفاف است و بطور سفارشي براي هر شخص بصورت جداگانه ساخته مي شود. و به مرور زمان دندان ها را به تدريج به جايگاه اصلي شان هدايت ميكند.

ارتودنسي نامرئي كه به آن ارتودنسي ژله اي نيز مي ‌گويند روشي مناسب براي رفع عيوب دندان هاي كودكان مي باشد؛ چرا كه معمولاً ناهنجاري ‌هاي دنداني كودكان پيچيدگي زيادي ندارد و در صورت درمان به موقع خيلي زود رفع خواهد شد.

در اين روش كودكان پلاك هاي مربوطه را بدون ايجاد زخم و يا آسيب ديدگي در دهان قرار مي ‌دهند و فقط در زمان خوردن، آشاميدن و نظافت دهان،  آن را از دهان خارج كرده و سپس مجدداً آن را بر روي دندان ها قرار مي‌ دهند. در روش ارتودنسي شفاف، رسيدگي به نظافت دندان ها براي كودكان بسيار راحت تر از روش هاي ديگر ارتودنسي مي باشد.

همه چيز را در زمينه ارتودنسي خانگي بدانيد.

سخن پاياني

 ما امروز در اين مطلب تمام سعي خود را كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه ارتودنسي نامرئي دندان در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با اين موضوع در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. همچنين براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه و ديگر زمينه هاي دندانپزشكي مي‌توانيد به سايت خوب دندانپزشكي بست دنتيست مراجعه كنيد. اميدواريم اين مطلب براي شما عزيزان مفيد بوده باشد و از آن استفاده كرده باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد