عمل هاي لاغري جديد چگونه اند؟

۲۵ بازديد

ما امروز در اين مطلب سعي داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه عمل هاي لاغري جديد در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با اين موضوع به شما عزيزان بگوييم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

عمل هاي لاغري

امروزه چاقي به‌عنوان يك بيماري شناخته‌شده كه طبيعتاً نيازمند يك درمان مناسب است. معمول‌ترين راه درمان چاقي، افزايش تحرك بدني و رژيم غذايي مناسب مي‌باشد؛ كه البته اين تنها راه‌حل خلاص شدن از دست چربي‌هاي اضافه نيست.

با پيشرفت علم در زمينه پزشكي، روش‌هاي جديدي براي لاغر شدن و رسيدن به وزن دلخواه وجود دارد، يكي از اين روش‌ها كه در سال‌هاي اخير بسيار مورد استقبال قرارگرفته است، عمل لاغري است. شايد با شنيدن نام اين روش، تصور كنيد كه ريسك اين كار بالا است؛ اما بايد به شما بگويم كه در چند سال اخير، اين روش به‌قدري گسترش‌يافته و پيشرفت كرده است كه مي‌توانيد بدون نگراني و با خيال راحت چربي‌هاي اضافي خود را به آن بسپاريد.

درمورد ريزش مو و ارتباط آن با چاقي بيشتر بدانيد.

يك عمل هاي لاغري جديداين متد، يك شيوه قابل‌اعتماد براي كاهش وزن به ميزان قابل‌توجه است. در اين روش با كمك متدهاي جراحي حدود 70 تا 80 درصد از حجم معده را از بدن خارج مي‌كنند، درنتيجه حجم معده به مقدار زيادي كم شده و فرد بعد از خوردن مقدار كمي غذا احساس سيري مي‌كند؛ به‌اين‌ترتيب در عرض چند ماه شاهد كاهش وزن زيادي خواهد بود.

پيش‌تر گفتيم كه روش‌هاي جراحي لاغري بر دوپايه استوار هستند كه شامل كاهش حجم معده و كاهش جذب مواد غذايي است؛ روش باي پس معده، هر دو نتيجه را باهم خواهد داشت؛ يعني با انجام اين متد هم‌حجم معده بيمار به مقدار قابل‌توجهي كاهش پيدا مي‌كند، درنتيجه او بعد از خوردن غذا، به‌زودي احساس سيري كرده و پرخوري نمي‌كند و هم ميزان جذب مواد غذايي توسط روده كاهش مي‌يابد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه عمل لاغري شكم با ليزر اينجا كليك كنيد.

در اين شيوه، با قرار دادن يك حلقه سيليكوني قابل تنظيم، در بخش ابتدايي معده، حجم معده براي دريافت مواد غذايي كاهش پيدا مي‌كند، عمر اين روش دو سال است يعني به فرد دو سال مهلت داده مي‌شود تا عادات تغذيه‌اي خود را كنترل كند.

در اين روش يك كيسه از جنس سيليكون، به نام بالون كه از محلول نمكي سالين پرشده است، با روش‌هاي جراحي در داخل معده افراد قرار مي‌گيرد. به‌اين‌ترتيب بخش زيادي از معده اشغال‌شده و فرد زودتر احساس سيري خواهند كرد.

سخن آخر

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار مفيدي را در زمينه عمل هاي لاغري جديد در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با اين موضوع به شما بگوييم. براي اينكه در اين زمينه ها اطلاعات بيشتري به دست بياوريد، به شما پيشنهاد مي‌كنيم تا به سايت دكتر عبدو مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد