طلاي آب شده را بيشتر بشناسيد

۱۸ بازديد

ما امروز در اين مطلب سعي داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه طلاي آب شده در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با اين موضوع به شما بگوييم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار خوبي را در رابطه با اين موضوع در اختيار شما قرار دهيم.

طلاي آب شده

اين روزها صحبت از خريد و فروش طلاي آب‌شده در بازار، اخبار و سايت‌هاي خبري، زياد شنيده مي‌شود و اسم طلاي آب‌شده به عنوان يكي از بازارهاي پر سود بر زبان هر سرمايه‌گذار و هركسي كه مي‌‎خواهد پس اندازي داشته باشد، جاريست! همچنين ممكن است افراد بسياري را ديده باشيد كه به هم پيشنهاد مي‌دهند: «اگر پول دم دست داريد، فوراً آن را به طلاي آب‎شده تبديل كنيد!» اما در واقع چه سودي پشت خريد طلاي آب‌شده است كه علاوه بر سرمايه‌گذاران، مردم عادي كه هيچ سر رشته‌اي از اين بازار پيچيده و پر از ريسك ندارند به دنبال خريد طلاي آب‌شده هستند! و اعتقاد دارند با خريد طلاي آب شده سود خوبي مي‌كنند. درست است طلاي آبشده، اجرت و كارمزد ندارد و مالياتي به آن تعلق نمي‌گيرد و روي كاغذ سود بيشتري نسبت به مصنوعات طلا دارد امّا اگر ندانسته و بدون توجه به نكات ريز، وارد خريد و فروش آن شويم، ممكن است چنان ضرري بدهيم كه مصنوعات طلا اين ضرر را به ما ندهند. در اين يادداشت سعي كرده‌ايم تا پرده از راز طلاي آبشده برداريم و از صفر تا صد طلاي آبشده، سود و زيان خريد و فروش آن را شرح دهيم.

درمورد انتخاب سايز انگشتر بيشتر بدانيد.

طلاي آب شده در واقع طلاي دست دوم و كهنه اي است كه ذوب شده باشد. فرض كنيد شما مقداري طلا در خانه داريد و مي خواهيد آن را بفروشيد. وقتي به طلافروشي مراجعه مي كنيد، آن ها طلاي دست دوم شما را مي خرند و به آزمايشگاه هاي تعيين عيار كه مورد تاييد اتحاديه طلافروشان و اداره استاندارد ايران است مي فرستند. اين طلاي كهنه در اين آزمايشگاه ها ذوب مي شود و به صورت قالب هاي طلاي آب شده در مي آيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه كه طلاي دست ساز بخريم و يا طلاي ماشيني بر روي لينك مشخص شده كليك كنيد.

سخن نهايي

ما امروز در اين مطلب سعي بر اين داشتيم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه طلاي آب شده در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با اين موضوع به شما بگوييم. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد و از آن استفاده كرده باشيد. در ضمن براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد به سايت آ اس بي مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد