جراحي لثه و همه چيز درمورد آن

۲۵ بازديد

ما امروز در اين مطلب سعي داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه جراحي لثه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با اين موضوع به شما عزيزان بگوييم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با اين موضوع به شما بگوييم.

جراحي لثه

گينوييت نوع خفيفي از بيماري لثه است كه مي تواند باعث قرمزي لثه، تورم و خونريزي آن شود. بيشتر اوقات، لثه به دليل بهداشت ضعيف دهان و دندان، پلاك و تارتار دندان، دچار چنين بمياري ميشود. درمان حرفه اي توسط دندانپزشكان متخصص ارتودنسي ميتواند از بروز چنين بيماري پيشگيري كند يا حتي آن را درمان كند.

پريودنتيت نيز نوعي شديدتر از بيماري لثه است كه در آن وضعيت لثه بدتر شده و حتي بيماري پيشرفت ميكند. در ادامه پيشرفت پريودنتيت، باف آن شروع به پاسخ  هاي التهاب ميكند و التهاب ممكن است به استخوان و بافت هاي اطراف لثه هم سرايت كند. در طي اين فرايند التهابي، لثه ها از دندان جدا مي شوند. اين وضعيت باعث مي شود فضاهايي  ايجاد شود كه به نوبه خود باكتري را به دام مي اندازند و منجر به شكل گيري عفونت مي شوند. در نهايت دندان ممكن است لق شده و بي افتد و حتي استخوان به شدت آسيب ببيند.

درمورد ارتودنسي ساده بيشتر بدانيد.

جراحي فلپ چيست براي چه كسي انجام ميشود؟ جراحي فلپ لثه براي آندسته از بيماراني مناسب است كه داراي آبسه لثه يا پريودنتال عمقي هستند. شوربختانه در اين  افراد ممكن است باكتري و تارتار به اين آبسه ها نفوذ كره باشد. جراحي فلپ لثه بهترين درمان براي اين اشخاص است تا هم آبسه درمان شود و هم بستر باكتري ها بر هم ريخته و آن ها نابود شوند. اين عمل شامل بلند كردن بافت لثه از دندان ها براي از بين بردن تجمع تارتار است. بعد از اينكه جراح ناحيه را تميز كرده و تارتار را خارج كرد، لثه ها را به جاي خود برميگرداند تا دوباره روي دندان ها قرار بگيرند. در بعضي مواقع ممكن است استخوان فك نيز در طي اين روش نياز به تغيير شكل داشته باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه درمان فاصله بين دندان ها به كمك ارتودنسي بر روي لينك مشخص شده كليك كنيد.

سخن نهايي

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه جراحي لثه در اختيار شما عزيزان و همراهان هميشگي قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با اين موضوع به شما بگوييم. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد و از آن استفاده كرده باشيد. همچنين براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد به سايت اورتوبلاگ مراجعه كنيد و همه چيز را در رابطه با دندانپزشكي و موضوعات مرتبط بدانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد