عمل اسليو ساسي معده

بهترين هاي جهان

عمل اسليو ساسي معده

۲۸ بازديد

ما امروز در اين مطلب سعي داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه عمل اسليو معده ساسي در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با اين موضوع به شما عزيزان بگوييم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

عمل اسليو ساسي

عمل اسليو معده ساسي به منظور بهبود بيماري هاي مرتبط با اضافه وزن و درمان چاقي مورد استفاده قرار مي گيرد. جراح لاغري در اين عمل، 15 درصد از حجم معده را كم مي كند. در نتيجه فرد زودتر احساس سيري كرده و پرخوري نمي كند. پس از انجام عمل به منظور ريكاوري بدن و عادت به سايز جديد معده، فرد بايد رژيم غذايي محدودي را دنبال كند.

رژيم غذايي براي هر فرد متفاوت است. بنابراين اين رژيم بايد به طور كامل تحت نظر پزشك باشد. برخي پزشكان پيش از عمل نيز به منظور بهينه سازي سلامت فرد پس از عمل، به بيمار رژيم غذايي مخصوص مي دهند.

اين مرحله تا يك هفته پس از عمل جراحي ادامه خواهد داشت. به منظور كاهش حالت تهوع بهتر است بدن هيدارته نگه داشته شود. بايد از نوشيدن نوشيدني هاي قندي، گازدار، و انواع داراي كافئين خودداري شود. فرد بايد در طول روز 8 ليوان آب نوشيده و عصاره استخوان، ژله و نوشيدني هاي بدون قند بخورد.

درمورد عمل لاغري معده در تهران بيشتر بدانيد.

اكثر افراد، ده روز پس از عمل احساس گرسنگي مي كنند. در اين دوره، رژيم مايعات سيركننده تر در نظر گرفته مي شود. مصرف غذاهاي سرشار از پروتئين مانند سوپ هاي رقيق، آبميوه رقيق شده، سيب زميني و مرغ و ماهي پوره شده و … به منظور دريافت مواد مغذي توصيه مي شود.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد هزينه اسليو معده مي‌توانيد بر روي لينك مشخص شده كليك كنيد.

در اين مرحله غذاهاي نرم مانند پاستا، برنج سفيد، نان و غذاهاي قندي به رژيم غذايي اضافه مي شوند. پنير كم چرب، سوپ غليظ و ماهي هايي كه گوشت نرم دارند توصيه مي شوند. زيرا به دليل بالا بودن پروتئين و مواد مغذي به فرد احساس سيري مي دهند.

انواع كوتاه مدت پس از عمل جراحي بروز كرده و انواع بلند مدت به مرور زمان و تا 6 ماه پس از عمل جراحي بروز مي كنند. همچنين اين عوارض مي توانند داراي درجه خفيف تا كشنده باشند.

سخن پاياني

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه عمل اسليو ساسي در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با اين موضوع به شما عزيزان بگوييم. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد و از آن استفاده كرده باشيد.

منبع: https://www.dr-abdo.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد