مراقبت هاي پس از عمل اسليو و همه چيز در مورد آن

۲۳ بازديد

ما امروز در اين مطلب سعي داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه مراقبت هاي پس از عمل اسليو در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با اين موضوع در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه كسب كنيد.

مراقبت هاي پس اسليو

يكي از روش هاي سريع لاغر شدن؛ جراحي اسليو معده است. در اين روش جراحي، جراح لاغري طي عمل لاپاراسكوپي حدود 80 درصد از معده را خارج مي كند، كه همين موضوع باعث تغييرات هورموني و در نهايت كاهش وزن مي شود.

در صورتي كه در انجام مراقبت هاي بعد از عمل اسليو معده دقت لازم را داشته باشيد قطعا از خطرات جراحي اسليو تا حد زيادي در امان خواهيد بود، همچنين بهترين نتيجه را دريافت خواهيد كرد. از جمله اقداماتي كه نياز است بعد از اين عمل جراحي انجام دهيد عبارتند از:

درمورد باي پس معده بيشتر بدانيد.

يكي از نكاتي كه در روزهاي اول بعد از عمل اسليو بايد به آن توجه داشت پياده روي روزانه است، چرا كه اين موضوع مانع لخته شدن خون در رگ ها مي شود.

يكي ديگر از اقدامات مهمي كه بايد به آن توجه داشته باشيد رژيم غذايي پس از عمل جراحي است.

به اين صورت كه بيمار تا 10 روز تنها اجازه نوشيدن مايعاتي ماند آب، چاي گياهي و آب ميوه هاي رقيق را دارد.

براي پيشگيري از كم آبي بدن بيمار بايد حداقل 2.5 ليتر مايعات در روز استفاده كند. در هفته دوم بعد از عمل اسليو اجازه داريد مايعات مغذي مانند سوپ رقيق، شير بدون چربي، اسموتي هاي طبيعي، آبميوه هاي طبيعي و بدون شكر را به رژيم غذايي تان اضافه كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه ايمن ترين جراحي لاغري بر روي لينك مشخص شده كليك كنيد.

رژيم غذايي پس از جراحي اسليو بايد تا دو هفته شامل مايعات باشد و به مروز غذاهاي جامد را به آن اضافه كنيد.

به توصيه پزشكان اين حوزه وعده هاي غذايي خود را به 4 الي 6 بار افزايش دهيد اما در هر وعده حجم غذايي بسيار كمي ميل كنيد.

پياده روي بعد از عمل اسليو يكي از الزامات روزانه براي كاهش وزن سريعتر و جلوگيري از افتادگي پوست بعد از عمل اسليو است. اما انجام فعاليت هاي ورزشي خاص و قدرتي حداقل تا يك ماه پس از جراحي توصيه نمي شود. همچنين انجام حركات شكمي تا دو ماه بعد از جراحي اسليو ممنوع است.

سخن پاياني

ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار كامل و جامعي را در زمينه مراقبت هاي پس از عمل اسليو در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با اين موضوع به شما بگوييم. شما مي‌توانيد به سايت جراحي لاغري براي كسب اطلاعات بيشتر مراجعه كنيد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد و از آن استفاده كرده باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد