راهنماي انتخاب سايز انگشتر و حلقه طلا

۲۳ بازديد

توجه به نكاتي كه در ادامه مطرح مي‌شود، مي‌تواند به شما در خريد انگشتر و حلقه كمك بسيار زيادي بكند:

انگشتر بايد در انگشت شما راحت باشد. اين به اين معنا نيست كه يك انگشتر گشاد بخريد و به راحتي از برآمدگي انگشتتان عبور ‌كند و بيفتد. بلكه بايد انگشتري بخريد كه هم به انگشتتان فشار نياورد و هم آنقدر تنگ باشد كه از انگشت شما نيفتد.

زماني كه دستان شما سرد است اندازه‌ گيري سايز انگشتر اشتباه است. در اين حالت فشار خون كمتر از حد نرمال است و سايز انگشت كوچكتر از اندازه اصلي خود مي ‌باشد.

بهتر است سايز انگشت خود را هنگامي كه هوا گرم و رو به بعد از ظهر يا شب است، اندازه‌ گيري كنيد. معمولا در اين زمان سايز انگشت به اندازه واقعي آن بسيار نزديك است.

دقت كنيد حتما اندازه‌ گيري سايز را براي انگشتي انجام دهيد كه مي‌خواهيد انگشتر را براي آن خريداري كنيد.

براي اطمينان بيشتر از سايز انگشتر و حلقه، بهتر است اندازه‌ گيري را تا 3 مرتبه تكرار كنيد. در اين حالت ضريب خطا كم مي‌شود و مي‌توانيد يك خريد مطمئن داشته باشيد.

ساده ترين راه تعيين سايز انگشتر: نمودارهاي آماده تعيين سايز

اگر بنا به هر دليلي نتوانستيد از طرق مختلف، سايز انگشت مد نظر خود را جهت خريد انگشتر طلا پيدا كنيد، اصلا نگران نباشيد و از طريق اين روش تعيين سايز كنيد. براي اين منظور ميتوانيد اقدامات زير را انجام دهيد.

  1. نمودار تعيين اندازه انگشتر را پيدا و دانلود كنيد.

اگر در اينترنت جستجو و سرچ كنيد ميتوانيد نمودارهاي دايره اي كه در آن ها سايز انواع انگشتر درج شده است را ببينيد و دانلود كنيد. دقيقا با همان مقياس اصلي، نمودار را روي يك برگه كاغذ پرينت بگيريد.

  1. براي سنجش درستي نمودار، آن را امتحان كنيد.

براي اطمينان از اينكه نمودار واقعا در مقياس درستي چاپ شده و درست كار ميكند انگشتر خود را برداشته و روي يكي از حلقه هاي داخل كاغذ بگذاريد. اگر حلقه يا انگشتر شما دقيقا روي يكي از آن ها قرار گرفت يعني مقياس درست است.

  1. سايز انگشتر فرد مورد نظر خود را به همين شكل به دست بياوريد.

اگر نمودارهاي دانلود شده مقياس درستي داشته باشند، زماني كه نامزدتان حواسش نيست و شما به حلقه يا انگشتر او دسترسي داريد، آن را برداشته و روي نمودارها و حلقه هاي از پيش تعيين شده قرار دهيد تا بتوانيد سايز دقيق انگشتر طلا را پيدا كنيد. سپس اقدام به خريد آن كنيد.

منبع: https://www.asby.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد