هر آنچه كه بايد درباره فيلر زير چشم بدانيد

۲۵ بازديد

زيبايي يك كميت نسبي است اما بر اساس استانداردهاي جهاني يكي از موارد و عواملي كه باعث كاهش زيبايي صورت در افراد مي شود، گودي و سياهي زير چشم است. سياهي زير چشم در اكثر موارد به دليل استفاده مكرر از عينك، پيري و در مواردي نيز به دليل مشكلات كبدي ايجاد مي شود. براي حل اين مشكل مي توانيد از فيلر زير چشم كمك بگيريد. فيلر زير چشم به عنوان يك پر كننده باعث مي شود كه تيرگي و گودي هاي زير چشم رفع شوند.

فيلر زير چشم

فيلر زير چشم يك روش زيبايي است. بدين صورت كه يك ماده پركننده به نام اسيد هيالورونيك به زير چشم تزريق مي شود. با تزريق اين ماده لايه هاي زخيمي در زير پوست ايجاد مي شود. اين امر باعث مي شود كه گودي ها درمان شده و شادابي به پوست بازگردد. رايج ترين فيلرهاي زير چشم عبارتند از:

  • استايلج
  • تئوسيال
  • بلوترو
  • ژوويدرم.

به چه كساني فيلر زير چشم توصيه مي شود؟

فيلر زير چشم به افرادي توصيه مي شود كه بصورت ژنتيكي چشمانشان فرو رفته است. همچنين افرادي كه پس از مدتي دچار گودي زير چشم شده اند نيز مي توانند از اين روش براي درمان و بازگشت زيبايي به صورتشان استفاده كنند.

بيشتر بخوانيد: با فيلر بيني و طريق تزريق آن آشنا شويد!

 چگونگي تزريق فيلر به زير چشم

براي اينكه بتوانيد فيلر زير چشم تزريق كنيد بايد به پزشك مراجعه كنيد. در ابتدا پزشك زير چشم شما را با پد الكلي ضدعفوني و سپس محل تزريق را علامت گذاري مي كند. بعد از آن با سوزني بسيار نازك مواد را به زير پوست تزريق مي كند. عمدتاً درد خاصي احساس نمي شود اما اگر لازم باشد پزشك از پماد موضعي بي حسي استفاده خواهد كرد. بعد از تزريق، ماساژ كوتاهي توسط دكتر انجام مي گيرد تا ژل تزريق شده در همه قسمت ها هموار شود. تزريق فيلر در 5 الي 20 دقيقه انجام مي شود.

ماندگاري فيلر زير چشم

تزريق فيلر به زير چشم يك روش دائمي براي از بين بردن گودي ‌هاي پايين چشم نيست بلكه با توجه به عوامل مختلف از جمله نوع فيلر بين 6 تا 9 ماه ماندگاري دارند و بعد از آن مواد فيلر جذب بدن شده و اثرشان از بين مي رود. بنابراين قبل از محو شدن فيلرهاي قبلي حتماً براي تزريق جديد اقدام كنيد تا به طور مداوم پوستي شاداب و چهره اي جوان داشته باشيد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد