ارتودنسي دندان رايگان

بهترين هاي جهان

ارتودنسي دندان رايگان

۲۷ بازديد

ارتودنسي دندان رايگان امكان پذير است؟ افرادي كه دچار ناهنجاري هاي دهان و دندان هستند، به دنبال ارتودنسي دندان هستند. اما زمانيكه كه صحبت از ارتودنسي دندان مي شود، هزينه هاي بالاي ارتودنسي دندان به ذهن خطور ميكند. هزينه ارتودنسي دندان به علت طول دوره درمان طولاني زياد است.

هنگامي كه سخن از ارتودنسي رايگان به ميان مي آيد، منظور مشاوره رايگان اين درمان است. در واقع هيچ جايي وجود ندارد كه خدمات ارتودنسي را رايگان انجام دهد. در طي جلسه مشاوره، در باره نحوه روند درمان و مدت زمان آن با بيمار گفت و گو مي شود. در اين مقاله قصد داريم در خصوص ارتودنسي دندان رايگان به بحث و تبادل نظر بپردازيم.

ارتودنسي دندان رايگان چيست؟

وقتي فرد براي درمان ارتودنسي اقدام مي كند، در طي اولين جلسه دهان و دندان معاينه مي شود. در اين جلسه شرايط فك و دندان بررسي شده و مشاوره صورت مي گيرد. اين جلسه به طور معمول رايگان انجام مي شود. همانطور كه گفته شد منظور از ارتودنسي رايگان، مشاوره رايگان است. در جلسه مشاوره رايگان متخصص ارتودنسي توضيحات كاملي در خصوص درمان ارتودنسي ارائه كرده و نحوه درمان را توضيح مي دهد.

اگر درمان نيازمند كشيدن دندان باشد، لزوم آن را به بيمار گوشزد مي كند. سپس در خصوص هزينه و نحوه پرداخت آن صحبت مي شود. در اكثر موارد، همه هزينه ارتودنسي از بيمار در طي يك جلسه گرفته نمي شود. بطور معمول مبلغي به عنوان پيش پرداخت دريافت شده و مابقي به صورت اقساط در طي جلسات مراجعه دريافت مي شود. اين نوع پرداخت بستگي به توافق ارتودنتيست و بيمار دارد.

هزينه كشيدن دندان و ترميم پوسيدگي دندان در ارتودنسي

در جلسه اول دهان و دندان تحت معاينه قرار گرفته و از لحاظ پوسيدگي بررسي مي شوند. اگر لازم به ترميم باشد، اين كار پيش از شروع درمان ارتودنسي انجام مي شود. هزينه ترميم دندان ها و همچنين كشيدن دندان از جمله هزينه هايي است كه مجزا از ارتودنسي بوده و به گونه اي جدا با بيمار حساب مي شود.

منبع: https://www.karajortho.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد