همه چيز درباره ارتونسي بي رنگ ديمون

۲۴ بازديد

بهترين انتخاب براي افرادي كه نميخواهند ارتودنسي خود ديده شود، استفاده از ارتودنسي بي رنگ است. يكي از انواع ارتودنسي بي رنگ، ارتودنسي بي رنگ ديمون است كه در آن بريس ها نيار به سفت شدن به صورت دستي ندارند و به طور كلي براي دندان ها ي و ساير بافت هاي دهان ملايم هستند. 

ارتودنسي بي رنگ ديمون درمان با سيم هايي با فناوري پيشرفته اي است كه به سرعت دندان ها را حركت داده و نياز به تنظيمات كمتري دارد.

چه چيزي سيستم ديمون را متفاوت مي كند؟

  • درمان سريع: چيزي كه سيستم ديمون را متفاوت مي كند، مدت زمان درمان كوتاه تر و ويزيت هاي اندك در مطب متخصص ارتودنسي است.
  • بستن راحت: در اين روش خبري از محكم بستن بريس ها نيست. سيستم ديمون فشار روي دندان هاي شما را كاهش مي دهد و به آن ها اين امكان را مي دهد كه راحت تر به موقعيت درست خود در فك شما برسند. اين روش ابتكاري در ارتودنسي، راحتي بيشتري را در طول درمان تضمين مي كند.
  • مناسب براي تمامي سنين: ارتودنسي و درنتيجه آن مرتب شدن دندان هاي شما، باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما مي شود. ارتودنسي بي رنگ ديمون اين قابليت را دارد كه براي افراد در هر سني مورد استفاده قرار گيرد.

انواع براكت ها در ارتودنسي ديمون

ارتودنسي ديمون شامل 4 مدل براكت است كه در ادامه به توضيح مختصر آنان مي پردازيم:

  • براكت ديمون 3D

اين براكت از فولاد ضد زنگ براي پايداري و ماده اي شفاف براي زيبايي ساخته شده است. ساختار گرد شده ضمن حفظ عملكرد كلي، راحتي بيمار را بهبود مي بخشد. سيستم ديمون 3D با استفاده از سيم هاي سبك تر و براكت هاي با اصطكاك پايين تر، از تكنيك خود تنظيمي استفاده مي كند و در نتيجه زمان درمان سريع تر است.

  • براكت هاي ديمون 3MX

قالب فلز از جنس استنلس استيل براي استحكام و دوام استثنايي است و داراي چهار ديواره جامد براي حركت و كنترل سريع و با اصطكاك دندان است. خطوط فوق العاده صاف و لبه هاي گرد براي حداكثر راحتي بيمار و بهبود بهداشت در نظر گرفته شده است.

  • براكت هاي ديمون Q

اين براكت، نشان دهنده آخرين پيشرفت سيستم بريس هاي خودتنظيم كننده ديمون است كه داراي براكت هايي است كه كاملاً از فولاد ضد زنگ درجه يك ساخته شده و آن ها را مقاوم و بسيار بادوام مي كند. همچنين اين براكت ها داراي گوشه هاي نرم و گردتري هستند تا به راحتي بيمار كمك كرده و حتي از بريس هاي طبيعي ديمون نيز كمتر به چشم بيايند.

  • براكت هاي ديمون  Clear

ديمون  clearبراكت منفعل خود تنظيمي است كه ليسانس زيبايي دارد و تركيبي از ظاهر و راحتي است. اين براكت از مواد آلوميناي پلي كريستالي (PCA) تشكيل شده كه در برابر لك شدن در اثر قهوه، چاي و ساير مواد خوراكي مقاوم است.

منبع: https://www.orthodoctor.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد