بليچينگ دندان با بيمه چگونه انجام مي شود؟

۲۸ بازديد

هيچ چيزي مانند داشتن يك لبخند جذاب نمي‌تواند باعث شادي و نشاط و تأثير آن در زيبايي چهره شما شود. به همين جهت همه افراد به دنبال سفيد كردن دندان‌هاي خود هستند. بليچينگ دندان در كنار شماست تا بتواند به از بين بردن زردي‌هاي دندان شما كمك كند. اما بايد بدانيد كه بليچينگ دندان با بيمه انجام نميشود.

بسياري از افراد در معرض تغيير رنگ دندان‌ها هستند كه ميزان آن با يكديگر متفاوت است. حتي بعضي از افراد كه در طول شبانه روز مرتب مسواك مي‌زنند و از نخ دندان استفاده مي‌كنند، احتمال دارد به پزشك متخصص جهت بليچينگ دندان مراجعه كنند؛ زيرا ممكن است بر اثر استفاده از مواد غذايي خاص، عوامل محيطي و گذشت زمان دچار جرم زدگي و زردي دندان شوند. خوشبختانه سفيد كردن دندان‌ها به شيوه حرفه‌اي، روشي فوق العاده براي پاك كردن و يا نابودي لك‌ها است و به ايجاد لبخند زيبا و سفيد كمك مي‌كند. بليچينگ دندان يا سفيد كردن دندان‌ها يكي از اين روش‌هاست.

بيشتر بدانيد: روش هاي ترميم و زيبايي دندان را بشناسيد.

بليچينگ دندان

در روش بليچينگ دندان، محصولي حاوي سفيد كننده براي تميز كردن دندان‌ها استفاده مي‌شود. اين ماده همانند وايتكس است و زردي دندان‌ها را از بين مي‌برد. دندان‌ها را جرم گيري مي‌كند؛ كه نوعي روش شيميايي به حساب مي‌آيد. مولكول‌هاي اين ماده به بين دندان‌ها نفوذ كرده و باعث سفيد شدن ريشه اين دندان‌ها مي‌شود و لكه‌ها را از بين مي‌برد. امروزه گزينه‌هاي بسياري براي سفيد كردن دندان وجود دارد، گرچه محصولات زيادي براي اين كار در دسترس است، اما درمان حرفه‌اي و كمك گرفتن دندانپزشك مناسب‌تر بوده و نتايج به دست آمده قابل اعتمادتر است.

دندانپزشك با توجه به سلامت و ميزان پوسيدگي دندان، شيوه درماني شما را انتخاب مي‌كند. با اين وجود بيشتر افرادي كه از نتايج درمان سفيد كننده خود راضي هستند، عوارض جانبي نادر و خفيف دارند و شيوه درمان خطري را براي بيماران تهديد نمي‌كند، با اين وجود شما مي‌توانيد با اعتماد به نفس بالا از داشتن دندان‌هاي سفيد و زيبا لذت ببريد.

بيشتر بخوانيد: ونير كامپوزيت را بيشتر بشناسيد.

مزاياي بليچينگ دندان

  • بدون درد و عوارض جانبي
  • بدون آسيب زدن به دندان
  • درمان مقرون به صرفه

بيمه بليچينگ دندان

افرادي كه بليچينگ دندان انجام مي‌دهند با توجه به جنبه زيبايي اين نوع از درمان‌ها تحت پوشش درماني قرار نمي‌گيرند. البته شما مي‌توانيد با عضويت در كلينيك‌هاي مختلف از كارت‌هاي تخفيف آن‌ها استفاده كنيد، تا اين نوع از هزينه‌هاي بليچينگ براي شما مرقون به صرفه‌تر باشد.

منبع: https://www.karajdentists.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد