معرفي مشخصات هيونداي آزرا كاليفرنيا

۲۷ بازديد

نسل چهارم از خودروي هيونداي آزرا در سال 2006 به طور همزمان در بازار خودروي كشورهاي كره جنوبي، ايالات متحده آمريكا و ايران وارد شد. هيونداي آزرا سداني نيمه لوكس است كه با تجهيزات متنوعي و قيمتي كمتر رقباي خود را به چالش كشيده است. فيس ليفت نسل چهارم اين خودرو در كشور ما به نام هيونداي آزرا كاليفرنيا شناخته مي شود و رقيب اصلي اين خودرو، فورد تاروس و تويوتا آوالون است. اين در حالي است كه قيمت اين خودرو حدود 5000 دلار از رقيباي خود ارزان تر بود.

يكي از شانس هايي كه اين خودرو در فروش زياد و كسب محبوبيت داشته است اين است كه بقيه رقيب هاي اين خودرو در ايران حضور نداشتند. اما اصلي ترين دليلي كه باعث شده است تا روز به روز طرفداران اين خودرو بيشتر شوند، ظاهر عالي اين خودرو به نسبت ساير خودروهاي مشابه آن است.

بيشتر بخوانيد: معرفي بهترين برندهاي خودروي جهاني

نقد و بررسي موتور هيونداي آزرا كاليفرنيا

از سال 2006 تا 2010 محصولات هيوندا آزرا داري يك پيشرانه 6 سيلندر 3.3 ليتري، نيروي 235 اسب بخار قدرت و 304 نيوتن متر گشتاور دريافت مي كنند كه توسط جعبه دنده 5 سرعته اتوماتيك به چرخ هاي جلو انتقال داده مي شود.

بررسي طراحي داخلي هيونداي آزرا كاليفرنيا

كمپاني هيونداي در طراحي اين محصول خود بسيار ساده و معمولي عمل كرده است. بيشتر طرفداران اين خودروي نيمه لوكس افراد مسن و همينطور خانوداه ها هستند و معمولا جواني جذب طراحي داخلي اين خودرو نمي شود. صندلي هاي عقب اين خودرو فضاي زيادي دارد و سرنشينان راحتي و آرامش زيادي حس خواهند كرد. برخي آپشن هاي مهم هيونداي آزرا كاليفرنيا عبارتند از:

  • آيينه هاي تاشونده برقي
  • پرده برقي عقب
  • مموري آيينه
  • تنظيم گودي كمر
  • نمايشگر لمسي 6.5 اينچي
  • كروز كنترل

براي طول عمر قطعات هيونداي خود بايد اين قطعات را از نمايندگي هاي مجاز اين شركت ها مانند استارپارت تهيه كنيد.

بررسي طراحي خارجي هيونداي آزرا كاليفرنيا

اين خودرو كه يكي از بهترين انواع خودروهاي هيونداي در ايران است، ظاهر و بدنه خارجي جذابي دارد كه طراحي آن به صورت حجيم و خوش هيبت است و باعث شده كه تا حدي شاخصه هاي يك خودروي لوكس را داشته باشد. در نماي ظاهري اين ماشين از خطوط نرم استفاده شده است و طراحان اين خودرو سعي كرده اند از مقدار كمتري از اشكال هندسي گوشه دار در آن استفاده كنند. چراغ هاي كشيده هيونداي آزرا كاليفرنيا در دو طرف جلو پنجره نمايي خونسرد و آرام به چهره اين ماشين داده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد