قیمت پودر کلر استخر چقدر است؟

۲۳ بازديد

پودر کلر یا همان هیپوکلریت سدیم یک ماده اکسید کننده قوی است که کاربردهای متفاوتی مانند ضدعفونی کردن آب استخر، تمیز کردن سرویس های بهداشتی خانگی، تصفیه خانه فاضلاب صنعتی، تمیز کردن استخرهای پرورش ماهی و ضدعفونی کردن سبزیجات دارد. پودر کلر درصد خلوص های متفاوتی شامل 65، 70 و 95 درصد دارد که هرکدام برای کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت پودر کلر استخر

عوامل مختلفی مانند برند، کشور سازنده، درصد خلوص، وزن پودر کلر و ... بر هزینه پرداختی برای پودر کلر تاثیرگذار است. در سال های اخیر متاسفانه به دلیل تحریمات مختلف و نوسانات ارز در داخل کشور، قیمت پودر کلر خارجی شامل هندی، ژاپنی و سایر کشورهای وارد کننده از محصولات تولید داخل بالاتر رفته است.

پودر کلر ایرانی

پارس کلر تبریز، نیرو کلر اصفهان و کلران سمنان، معتبر ترین شرکت های تولید کننده پودر کلر در ایران هستند. کیفیت پودرهای کلر ایرانی در مقایسه با نمونه های خارجی پایین تر است اما به دلیل قیمت پایین پودر کلر ایرانی مصرف کنندگان زیادی از آنها استفاده می کنند.

قیمت پودر کلر خارجی

پودر کلرهای خارجی از کیفیت بسیار بالایی برای ضدعفونی کردن آب برخوردارند و به همین دلیل قیمت بالاتری نیز دارند. از جمله کاربردهای پودر کلر خارجی می توان به استفاده از آنها برای استخرهای شنای مسکونی و تجاری اشاره کرد.

بهترین پودر کلرهای خارجی

دو کشور هستند که در تولید پودر کلر از سایر کشورها اعتبار بالاتری دارند و بهترین ها را ارائه می دهند. در ادامه به صورت مختصر توضیحی درباره این محصولات ارائه خواهیم داد:

پودر کلر آکوافیت هند

از این نوع پودر کلر در سیستم های پمپ کلر، سیستم های ضدعفونی مانند ضد عفونی کردن خطوط لوله، سیستم های توزیع و ... استفاده می شود. پودر کلر آکوافیت معمولا در بشکه های 45 کیلویی و با درصد خلوص 65 و 70 به فروش می رسد و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارد، از این نوع پودر کلر در استخرهای شنای عمومی  و آب آشامیدنی استفاده می شود.

به طور کلی قیمت هر کیلو پودر کلر آکوافیت هند سه برابر پودر کلر ایرانی و کمتر از پودر کلر آمریکایی است.

پودر کلر ژاپنی

پودر کلر ژاپنی یکی از با کیفیت ترین، ایمن ترین، پرکاربرد ترین و موثرترین انواع پودر کلرها است. این نوع پودر کلر می تواند  با سرعت بالایی جلبک های سبز و قرمز موجود در آب را از بین ببرد. پودر کلر تولید شده در کشور ژاپن هیچگونه آسیبی به بدن انسان، حیوانات و محیط زیست وارد نمی کند؛ به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.